Представники ТОВ «Крук» відвідали форум «Європа-Україна» у польському місті Жешув

Про це свідчать безліч подяк, грамот та нагороди

Днями директор підприємства ТОВ «Крук» Валерій Чалий повернувся із десятого ювілейного форуму «Європа-Україна».

Цього року у заході взяли участь близько 800 учасників з України, Європи та США, серед яких політики, бізнесмени, журналісти.

Форум розпочався із презентації рапорту щодо ситуації в Україні в 2016 році, який підготував київський Центр імені Разумкова. Упродовж кількох днів на форумі відбулося 35 дискусійних панелей по чотирьох тематичних напрямах: «Бізнес і економіка», «Європейська інтеграція і реформи», «Міжнародна політика» та «Суспільство». Головним девізом, який супроводжував цю без перебільшення визначну подію став месседж «Можливості, які не можна втратити». Серед основних тем обговорення: переваги Угоди асоціації України із Європейським союзом, умови побудови громадянського суспільства і питання безпеки України.

«Cхідний ярмарок» став найважливішою супутньою подією форуму, в якому взяли участь близько 50 фірм, що представили сфери машинобудування, нерухомості, транспортну, логістичну, виробничу, фармацевтичну, страхову, фінансову та рекреаційну галузь:

«Ми відвідали «Східний ярмарок» з однією і дуже важливою метою – розширити асортимент експортованої продукції. Наше підприємство представило відвідувачам нерафіновану соняшникову і соєву олію у пляшках під брендом «Лебедія», яку до цього ми поставляли до Польщі у розливному вигляді. Плануємо також наладити експорт кормових сумішей і екструдовоної сої. Приємно було, що до нашої регіональної експозиції завітали посол України у Польщі Андрій Дещиця, український політик Анатолій Кінах, а також керівники польських міст», – зазначив Валерій Чалий.

Варто зазначити, що у складі Сумської делегації також були представники ТМ «Олівія» і ТМ «Горобина». Нагадаємо, перший форум «Європа-Україна» відбувся у Вроцлаві в 2007 році.

Форум розпочався із презентації рапорту щодо ситуації в Україні в 2016 році, який підготував київський Центр імені Разумкова. Упродовж кількох днів на форумі відбулося 35 дискусійних панелей по чотирьох тематичних напрямах: «Бізнес і економіка», «Європейська інтеграція і реформи», «Міжнародна політика» та «Суспільство». Головним девізом, який супроводжував цю без перебільшення визначну подію став месседж «Можливості, які не можна втратити». Серед основних тем обговорення: переваги Угоди асоціації України із Європейським союзом, умови побудови громадянського суспільства і питання безпеки України.

«Cхідний ярмарок» став найважливішою супутньою подією форуму, в якому взяли участь близько 50 фірм, що представили сфери машинобудування, нерухомості, транспортну, логістичну, виробничу, фармацевтичну, страхову, фінансову та рекреаційну галузь:

«Ми відвідали «Східний ярмарок» з однією і дуже важливою метою – розширити асортимент експортованої продукції. Наше підприємство представило відвідувачам нерафіновану соняшникову і соєву олію у пляшках під брендом «Лебедія», яку до цього ми поставляли до Польщі у розливному вигляді. Плануємо також наладити експорт кормових сумішей і екструдовоної сої. Приємно було, що до нашої регіональної експозиції завітали посол України у Польщі Андрій Дещиця, український політик Анатолій Кінах, а також керівники польських міст», – зазначив Валерій Чалий.

Варто зазначити, що у складі Сумської делегації також були представники ТМ «Олівія» і ТМ «Горобина». Нагадаємо, перший форум «Європа-Україна» відбувся у Вроцлаві в 2007 році.